ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Modernizację energetyczną budynku użyteczności publicznej LKS „OLYMP” w Błoniu
Burmistrz Błonia zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w którym termin składania ofert upłynął w dniu 18.07.2018r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, ul. Rynek 6 (nr spr. jak wyżej), zostało unieważnione.
Podstawa prawna:
- art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) - „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Podstawa faktyczna:
- Zamawiający na druku oferty omyłkowo wpisał, iż minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy a maksymalny 60 m-cy. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdz. XIV dot. opisu kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znalazł się zapis - minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy maksymalny 72 m-ce.
W związku z wyżej wymienioną rozbieżnością Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego.
Treść zawiadomienia w załączeniu
|