ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Remont elewacji Ochotniczej Straży Pożarnej, ul. Jana Pawła II 3, w Błoniu
Burmistrz Błonia działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zm.) zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w którym termin składania ofert upłynął w dniu 12.03.2018 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, ul. Rynek 6 (nr spr. jak wyżej), zostało unieważnione.
Uzasadnienie prawne:
- art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - „oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (...)”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia publicznego przeznaczył kwotę 100 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną tj. 366 909,00 zł brutto przewyższa środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć posiadanych środków w budżecie.
Ponadto Zamawiający informuje że:
z postępowania odrzucono ofertę firmy Jarosław Wojciechowski JW – INVESTMENT
z siedzibą w Wożuczynie.
Podstawą odrzucenia jest art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.
W ofercie złożonej przez w/w firmę brakowało pierwszej strony oferty, na której znajduje się cena ofertowa oraz warunki gwarancji niezbędne w postępowaniu i wymagane treścią SIWZ.
|