Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
24-11-2024, Niedziela, 21:59


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Uchwała Nr XV/91/07 Rady Miejskiej w Błoniu z dnia 26 września 2007 r. w sprawie określenia terminu płatności wynagrodzenia dla inkasentów

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. treść uchwałyPlik PDF 242.84 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2007-10-04 00:00:00
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2008-02-22 11:11:38

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl