Błonie, dn. 28.11.2013r.
BURMISTRZ BŁONIA
O B W I E S Z C Z E N I E
Burmistrz Błonia, stosownie do treści art. 61 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego /tj. z 2000r. Dz. U. Nr 98 poz. 1071 ze zm./ oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dn. 03 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz.1227 z późn. zm.) zawiadamia, iż na wniosek Amber Eco Sp. z o.o. reprezentowanej przez Prezesa Zarządu Pana Michała Gawrońskiego, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na utworzeniu punktu zbierania odpadów w tym złomu w lokalizacji Pass 20L, działka nr ew. 31/95 obręb Pass.
Z wnioskiem można się zapoznać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, ul. Nowakowskiego 10, pokój nr 4, Wydział Rolnictwa Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska w dniach poniedziałek w godzinach 10:00 – 18:00 wtorek-piątek w godzinach 8:00 – 16:00 w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
|