INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Burmistrz Błonia działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) informuje, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp na:
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Błoniu o budynek sportowo–oświatowy sali sportowej wraz z przebudową fragmentu istniejącego budynku szkoły, dostosowaniem istniejącego budynku do wymagań ppoż., rozbiórką istniejącego budynku Sali gimnastycznej, budową podziemnego zbiornika retencyjnego na wodę deszczową o pojemności 10m3, przebudową sieci cieplnej, budową instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50kW (mikroinstalacja) na działce nr ew. 38 obr. 0015 przy ul. Narutowicza 21 w Błoniu
w którym termin składania ofert upłynął w dniu 16.05.2022 r., zostało unieważnione.
Podstawa prawna:
- art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
Podstawa faktyczna:
- zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 15.000.000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną w wysokości 26.445.000,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 11.445.000,00 zł brutto.
Treść dokumenru w załączeniu
|